مصاحبه آرشیو خبر ها
پـوگبا توپ طلا را مـی خواهد

پـوگبا توپ طلا را مـی خواهد

پل پوگبا ستاره جوان باشگاه یوونتوس و کسی که به تازگی عنوان " پسر طلایی " اروپا را بدست آورده درباره شرایط خود از ابتدای پیتوستنش به یووه و شرایط این تیم می گوید .

" من در فصل اول در یووه قهرمان شدم ، سوپرکاپ را بدست آوردم و در جام جهانی زیر 20 سال نیز بازی کردم . من نمی توانم از شرایط ناراضی باشم ، این فصل فوق العاده بود و همه چیز برای ن به سرعت اتفاق افتاد . اما این باز این همه چیز نیست و من بیشتر از این را می خواهم "

" در منچستر یونایتد من زمان زیادی را در کنار بازیکنان بزرگی مانند فردیناند، رونی، گیگز و اسکولز گذراندم و سعی کردم که رموز بازی ان ها را یاد بگیرم . آن ها من را باور داشتند و وقت زیادی را همراه من می گذراندند و این من را خیلی خوشحال می کرد اما متاسفانه سر الکس فرگوسن من را نمی دید . باور نداشت که می توانم در زمین پیشرفت کنم ، من بیشتر صبر کردم و فکر کردم که می توانم بیشتر از این بازی کنم "

" زمانی که من یوونتوس را دیدم و فهمیـدم که آن ها واقعا به من اعتقاد دارند به عنوان یک بازیکن جوان ، هرگز شک و تردیدی نداشتم . بنابراین با یک لبخند و انگیزه بسیار وارد تورین شدم "

گل هایی که زدی و مهارت هایی که داری ؟

" باید این حقیقت را دانست که من هنوز چیزی بدست نیاورده ام. اینجا بازیکنان هستند که همه چیز را بدست آورده اند ، قهرمانی جهان و هنوز هم بسیار ساده و فروتن هستند . و این بهترین راه است برای نشان دادن به یک پسر جوان که چگونه یاد بگیرد و پیشرفت کند "

" جام جهانی برای من یک رویا است و من امیدوارم که به آن دست پیدا کنم . درخشش در این مسابقات هدف است . شناختن من به عنوان رهبر در تیم هنوز زود است ، مطمئنا من از کار کردن با دیدیه دشام بسیار خوشحالم و باید کار کنم ، کار ِ زیاد "

توپ طلا ؟

" باجو ، زیدان و ندود با پیراهن یوونتوس توپ طلا را کسب کرده اند و این خود گویای همه چیز اسـت و واضح است . یوونتوس تا کنون 6 یا 8 بار توپ طلا را برده است .. چه کسی رویا پردازی نمی کند ؟ من رویای بردن توپ طلا را دارم و به این اعتقاد متولد شدم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: